zaterdag 24 september 2011

gratis ajax twente kijken zonder eredivisie live 29 April 2012 (29-04-2012)

Bekijk hier GRATIS de wedstrijd Fc Twente - Ajax van zondag 29 April 2012 in de Eredivisie. Je kan het gratis mee kijken via de Livestreams! Geniet van de wedstrijd!
Bekijk HIER de STREAM van Fc Twente vs Ajax 29 April 2012

Download Sopcast Hier

Het duurt heel kort om Sopcast te downloaden. De 2e stap is om als "anonymous" in te loggen. De 3e en laatste stap is in het "Adress" balk van sopcast het intoetsten van code 100804 of DSC 4
Een andere mogelijkheid is om alle kanalen af te gaan totdat je DUTCH ziet of 13TH STREAM.


Bij mij doet deze Stream het doorgaans uitstekend. Als het bij iemand niet lukt laat het mij dan weten via het reactieformulier hier beneden. Ik hoop dat ik het goed heb uitgelegd. Veel plezier allemaal!

Related post



11 opmerkingen:

MR Liam zei

Vol is het zeker nog niet.

je kan ook in plaats van adressbalk naar live channels gaan en dan scrollen naar beneden totdat je

nederlandse tv ziet en dan aanklikken: 100804

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

Download SOPCAST, ga dan naar LIVE CHANNELS, en zoek dan voor Dutchchannels/Nederlandse Sport Ajax - Twente.

Maar er is geen geluid nu. :S

Anoniem zei

100805 wel geluid!

Anoniem zei

ik snap niet hoe het werkt kan iemand het nog een keer uitleggen?

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

goeie channel bedankt!

Anoniem zei

Werkt prima qua beeld geluid hapert helaas wel heel erg

Paul zei

Ik krijg steeds The Channel is offline in linker scherm en in de rechter "can not access StopCast service...."
Wat te doen?

Anoniem zei

ik heb t zelfde...normaal nooit last van...

Anoniem zei

Iemand een oplossing?

Een reactie posten