dinsdag 17 mei 2011

Whatsapp storing 17 Mei 2011

Verschillende gebruikers van de Whatsapp hebben last van een storing in de middag van 17 Mei. In Nederland is het inmiddels trending topic geworden.
Link:
Reactie op storing van bedrijf WHATSAPP

Sommige mensen denken dat de verschillende telecomproviders hier achter zitten, aangezien whatsapp een gratis dienst is. Dit nieuws is echter niet bevestigd.

UPDATE 18:01 Vooralsnog blijft het gissen naar de oorzaak. Sommige gebruikers raden aan om i.p.v. Whatsapp, eBuddy XMS te gebruiken

Update 18:09 De storigen hebben niet te maken met de providers, maar met Whatsapp zelf

Update 18:21 Herinstallatie van de App heeft geen zin, storing blijft nog steeds

Update 18:47 Verschillende gebruikers hebben weer toegang tot Whatsapp

Zodra er meer nieuws is, zal dat hier meteen gemeld worden!

Related post



13 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik ga hier via mijn netwerk dus de provider zal het wel niet zijn.(ziggo)

Anoniem zei

T-Mobile heeft niks in die richting aangekondigd dus zal het waarschijnlijk whatsApp zelf zijn die storing heeft

Borat Sachdev talli zei

Wawawiewa, hier ook zelfde verhaal, foks. Grt, Borat

Alex zei

Of "PingChat!" gebruiken, wordt door iPhone, BB en Android ondersteund....

MR Liam zei

pingchat is een slechte alternatief, werkt vaak ook niet goed

CallMyNameElise zei

Naar mijn idee is whatsapp niet gratis, het eerste jaar misschien, maar daarna moet je er wel voor betalen..

Anoniem zei

1,50 € per jaar heb je er zo weer uit Liesjuh.

Anoniem zei

hij doet het weer

CallMyNameElise zei

@anoniem I know.. daarom snap ik niet waarom dit: 'Sommige mensen denken dat de verschillende telecomproviders hier achter zitten, aangezien whatsapp een gratis dienst is.' in het artikel staat..

Anoniem zei

Liesjuh jij begrijpt de zin dus niet. De dienst is gratis, het programma zelf vereist een kleine betaling.

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Unknown zei

Ik heb dit al 4 5 dagen. ze vragen er is nieuwe versie. oude versie werkt niet meer. ik probeer te dauwloden maar dan zegt ie bestand beschadigt :S. wat moet ik er mee doenn???

Unknown zei

Ik heb dit al 4 5 dagen. ze vragen er is nieuwe versie. oude versie werkt niet meer. ik probeer te dauwloden maar dan zegt ie bestand beschadigt :S. wat moet ik er mee doenn???

Een reactie posten