zondag 28 juli 2019

€11 verdiend met Euroclix in 35 minuten (+ Bewijs inkomsten)

Euroclix is een spaarprogramma dat al 20 jaar bestaat (sinds 1999) en het werkt als volgt. Je kan Clix verdienen met verschillende dingen. Wat het meest lucratieve is, zijn de enquêtes zoals ik zelf heb gemerkt.

Zoals je hieronder kan zien heb ik 1.126 Clix verdiend wat gelijk staat aan €11,63

De minimale payout is €10. De vraag is dan waarom ik het nog niet heb laten uitbetalen. 
Dat zal ik je uitleggen. Euroclix biedt een lucratieve optie, namelijk doorsparen. En doorsparen loont, want hoe meer je spaart hoe hoger de inwisselkoers wordt.

Voorbeeld: Je kan 5 keer 1.000 Clix laten uitbetalen en dat zou dan resulteren in € 50,- (5 * €10)

Of je wacht bijvoorbeeld totdat je 5.000 Clix hebt en dat resulteert in €70,- als gevolg van de hogere inwisselkoers. Dat is 140% hoger!

Je zal je waarschijnlijk ook afvragen hoelang het heeft geduurd voordat ik mijn eerste €11,63 binnen had. Nou ik kan je zeggen veel sneller dan de letterlijk tientallen spaarprogramma's die ik heb uitgeprobeerd!

Ik heb voor een week lang iedere dag gemiddeld 5 minuten besteed aan Euroclix door het lezen van e-mails en invullen van vragenlijsten. 

Na ervaringen met verschillende spaarprogramma's ben ik tot dusver het meest tevreden met Euroclix, omdat het bij Euroclix het snelst gaat met relatief gezien de minste verspilling van tijd en moeite.

Ik zou zeggen probeer het uit voor jezelf. 5 minuten per dag is voldoende en wat zijn 5 minuten nu echt tegenwoordig. Je kan 5 minuten per dag minder tijd besteden aan je social media en tenminste een lekker centje bijverdienen.

Via de onderstaande link kan jij je nu aanmelden en dan krijg je meteen 150 Clix! Lekker toch


Laat hieronder in de comments eventuele vragen en/of opmerkingen achter en ik zal proberen ze z.s.m. te beantwoorden. 

Succes!


Related post



Geen opmerkingen:

Een reactie posten