vrijdag 17 juni 2011

Wat te kopen voor Vaderdag 2011

Aanstaande 19 Juni 2011 is het weer Vaderdag. Voor veel mensen is dit een lastige periode, aangezien men het enerzijds vergeten kan zijn of anderzijds men kan geen geschikt cadeau vinden.

Wees echter niet getreurd (dan heb ik het over de laatste groep mensen die niet weten wat voor soort cadeau ze moeten geven bij vaderdag).

Ik heb een ontzettende leuke site gevonden met 40 cadeau's voor Vaderdag 2011.

Website:.
Top 40 originele Vaderdag 2011 Cadeau’s (Belevenissen)
Je moet hierbij niet denken aan een scheerpakket of een een paar sokken. Ik heb het over echte originele en betaalbare belevenissen.
Men kan denken aan 1,5 rijden op een motor  ook al heb je geen motorrijbewijs. Of wat denk je van een dagje piloot zijn van een zweefvliegtuig. Het leuke is dat het origineel is en betaalbaar.

Ik hoop dat ik heb kunnen helpen.
Reacties zijn welkom onder dit bericht.

Related post



Geen opmerkingen:

Een reactie posten