maandag 6 juni 2011

Anthony Weiner foto in ondergoed

Congreslid Anthony Weiner - een Democraat - zit al een tijdje flink in de problemen. Hij werd namelijk gesnapt toen hij een foto van zichzelf in ondergoed tweette naar een vrouwelijke volger. Dit terwijl hij getrouwd is én de dame in kwestie maar liefst 20 jaar jonger is dan hij.

BEKIJK BENEDEN DE FOTO VOORDAT IK GEDWONGEN WORDT DE FOTO TE VERWIJDEREN

De democraat zegt nu dat zijn account is gehackt. De vunzige foto stond slechts vier minuten op internet, maar zorgt voor grote ophef in de Verenigde Staten. Volgens de politicus zat hij toevallig achter zijn computer op het moment van publicatie. 'Ik was aan het twitteren over hockey, toen ik plots dit ding voor me kreeg. Ik verwijderde het gelijk', zegt Weiner erover in een interview op CNN.

Dit lijkt een weinergate te worden



Update: Anthony Weiner heeft zonet toegegeven dat hij zelf de foto heeft verstuurd

Related post



Geen opmerkingen:

Een reactie posten